Bestelproces

Hieronder hebben we uiteengezet hoe u bij ons een bestelling plaatst. Mocht het niet duidelijk zijn neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan op 038-4225070.

Bestelproces: 

 

1.     Navigeer naar een product van uw keuze

2.     Kies de gewenste maat

3.     Vul eventueel de bedrukking op die op het artikel mag komen.

4.     Voeg het product toe aan de winkelwagen door te klikken op de knop 'IN WINKELWAGEN”.

5.     Kies voor “VERDER WINKELEN” of voor  “AFREKENEN

6.     Bij de keuze voor “AFREKENEN” komt u bij stap 7

7.     U komt nu bij het INLOGSCHERM en wordt uw aankoop gekoppeld aan de shop waar u zich nu bevindt. Hierbij heeft u twee opties

7.1.  U heeft eerder een aankoop bij ons gedaan en logt in met de door u bekende gegevens. Mocht u deze gegevens niet meer paraat hebben, kunt u een nieuwe wachtwoord aanvragen door uw emailadres in te vullen. Mocht dit niet werken neemt u dan a.u.b. contact met ons op.

7.2.  U heeft nog niet eerder een aankoop bij ons gedaan en vult uw NAW gegevens in, eventueel kan u een afwijkend afleveradres aangeven.

8.     U komt nu in het OVERZICHT scherm.

8.1.  Controleer a.u.b. de NAW gegevens en het eventuele alternatieve afleveradres.

8.2.  Controleer a.u.b. uw aankoop, de eventuele bedrukking kunt u controleren door met uw muis over “bekijk bedrukking“ heen te gaan.

8.3.  Activeer uw kortingscode als u deze in bezit heeft.

8.4.  Geef aan dat u de bestelling wilt ophalen of laten thuis bezorgen.

8.5.  Kies voor de betaalmethode.

8.6.  Vergeet niet de algemene voorwaarden te bekijken en daarna aan te vinken.

8.7.  Klik op “AFREKENEN”.

9.     Na betaling van uw bestelling komt de order bij ons binnen, u krijgt van ons automatisch een ontvangstbevestiging. Mocht u deze niet ontvangen dan is deze wellicht tegengehouden door de SPAM-filter, kijkt u dan in uw ongewenste mail.

Mocht u vragen hebben over uw bestelling neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan op 038-4225070 (tijdens winkeltijden).